...

23 idéer til en lille swimmingpool eller Sådan forvandler du din baghave til et behageligt opholdsområde?

23 idéer til at forvandle din baghave til et behageligt opholdsområde - med en lille swimmingpool! Her fås idéer til forbedring af din baghave og opsætning af en swimmingpool. Swimmingpoolen kan styles, så opholdsområdet ikke kun bliver et behageligt fristed, men også en lidt ekstra luksus hjemme hos dig!
En smuk pool i baghaven

Et lille rum er ikke noget problem, hvis du ser kreativt på tingene! Design: Hunter Architecture

En firkantet pool på et hus

Alt genialt er simpelt: de korrekte lakoniske former – nøglen til den komplekse opgave at skabe et moderne design

Da et nøglekoncept i moderne boligarkitektur er enkle løsninger med rene, lige linjer og kubiske former, giver det god mening at vælge landskabsarkitektur i samme stil.

Du kan bygge en lille pool som en forlængelse af huset med en platform, der vil fungere som en overgangszone mellem dem og huset som sådan. Selv hvis du ikke kan svømme store svømmehaler, vil du stadig drage fordel af at have dette alsidige vand- og landskabsdesignelement til din rådighed, som aldrig mister sin relevans. Et simpelt bassin på 2,75 x 5,5 m er et godt sted at starte.

Moderne pool stil på huset

Denne lille have er simpelthen fængslende med sit moderne design, moderigtigt stylet. Design: Jeffrey Erb Landscape Design

En pejs ved poolen

Der er intet, der supplerer et landskabsdesign som en sofistikeret swimmingpool

Terrasse og pool i hjemmet

Det usædvanlige vanddesignelement giver projektet en helt særlig æstetisk appel. Design: The Pool Craft Company

Stenarbejde til din pool

Den specialfremstillede betonplatform med geometrisk mønster i prægning harmonerer perfekt med husets farveskema. (Design: Betz Pools Limited)

Selv hvis du ikke bryder dig om den traditionelle stil, behøver du ikke at bekymre dig, for der findes masser af alternativer, som går langt ud over de rektangulære standardformer.

Svømmebassiner med usædvanlige kurver og linjer bliver mere og mere populære. De mangler de rene, lige linjer og fantasi i moderne design, men når de kombineres med natursten og passende baldakiner, kan de genskabe den magiske atmosfære af et eksotisk feriested lige i din egen baghave!

Eksotisk design og slående belysning kan få selv et lille projekt til at se vidunderligt ud. Spændende buede linjer og former kan skabe en sensation, ikke kun i modeverdenen, men også i verden af vanddesignelementer i lille format!

Cirkulær pool på huset

Spa med vandelementer. Design: The Matheson Team RE/MAX Fine Properties

Høj udendørs pool

En fantastisk harmoni mellem størrelse og stil! Design: Lewis Aquatech

En smal swimmingpool på huset

Dette projekt fylder virkelig meget lidt! Design: Clayton & Little Architects

Pool flisebelægning på huset

Kompakt og smart designet, så det udnytter effektivt alt det tilgængelige areal. Design: Blazemakoid-Architecture

En dybvandspool kan være æstetisk tiltalende og harmonerer perfekt med dit art nouveau-landskab. Design: BLADE Landscape Design

Bedøm denne artikel
( Ingen vurderinger endnu )
Alfred Møller

Hej, jeg er Alfred Møller, og det glæder mig at kunne dele min passion for hjemmeforbedring og byggeri med jer. Som forfatter på denne hjemmeside drives jeg af min kærlighed til alt, der vedrører huse, og min ønsker om at hjælpe andre med at forbedre deres boliger. Mere detaljeret

Anbefalinger og rådgivning på alle livsområder
Comments: 2
  1. Mikkel

    Hvad er de bedste måder at omdanne ens baghave til et behageligt opholdsområde? Er en lille swimmingpool en god idé?

    Svar
  2. Jørgensen Poulsen

    Har nogen af ​​jer prøvet at forvandle jeres baghave til et behageligt opholdsområde? Jeg søger efter ideer til en lille swimmingpool, men er åben for andre forslag også. Hvad har fungeret bedst for jer, og hvad ville I anbefale? Tak på forhånd!

    Svar
Tilføj kommentarer