...

6 gode idéer til dit udendørsrum

Giv dit udendørsrum et udtryk af stil og personlighed! Her er 6 gode idéer, der hjælper dig med at skabe en smuk og behagelig udendørs oase: fra smukke planter til en hyggelig terrasse, et lækkert poolområde til et opholdssted fuld af hygge. Du kan øjeblikkeligt lave overskud af dit udendørsrum.
Liggestole i træ med opbevaringsrum

En god idé til et opholdsområde med rummelige møbler

2. Barstativ

IKEA til undsætning! Designerne Oleander og Palm besluttede at skabe deres eget originale barstativ ved at bruge og dekorere almindelige metalkontorborde fra en møbelforretning.

Opbevaringsplads til brænde under trappen

En trappe med høj kapacitet

4.

Megan fra The Fresh Exchange Forum besluttede at indrette udendørsrummet med multifunktionelle bænke til opbevaring af alt muligt og masser af planter.

Ophængt træstang

En god idé til dit eget hjem

6. Et natbord til siddeområdet

Den nye designer Ana White har uploadet gratis tegninger af et funktionelt og rummeligt sengebord til en hyggeligere atmosfære på sin hjemmeside.

Vintage stil træskab

En talentfuld designer har skabt et funktionelt objekt i en vintage-stil

Hvis du kan lide nogle af ideerne til et afslappende område, så skriv en kommentar!

Bedøm denne artikel
( Ingen vurderinger endnu )
Alfred Møller

Hej, jeg er Alfred Møller, og det glæder mig at kunne dele min passion for hjemmeforbedring og byggeri med jer. Som forfatter på denne hjemmeside drives jeg af min kærlighed til alt, der vedrører huse, og min ønsker om at hjælpe andre med at forbedre deres boliger. Mere detaljeret

Anbefalinger og rådgivning på alle livsområder
Comments: 2
  1. Daniel

    Hvordan kan jeg implementere disse gode ideer til mit eget udendørsrum?

    Svar
  2. Sørensen Eriksen

    Hej! Jeg er interesseret i at læse om idéerne til mit udendørsrum. Kan du fortælle mig, hvilke slags idéer kan jeg forvente at finde her? Er der nogen specifikke ideer, du vil anbefale? Tak!

    Svar
Tilføj kommentarer