...

10 cool design af grillområder

Grillområder er en fantastisk måde at tilføje et strålende og stilfuldt element til dit hjem, og disse 10 designs har noget for enhver! Fra klassiske, omfattende områder til minimalistiske, upåklagelige designs, de har alle deres egne fordele - alt fra let vedligeholdelse til et overskud af funktioner. Valget er dit, men opdag en, der passer til dit overraskende, stilfulde hjem!
Et trægulv til grillområdet. Foto: ideer til rumindretning

Et trægulv til dit grillområde

2. En udendørs grillstation, der er fastgjort til stenmuren på et hus

Moderne enhed i rustfrit stål til et stort antal gæster. Egner sig bedre til en sommercafé eller udendørs restaurant.

Ovn og grill indbygget i stenbordpladen. Foto: ideer til rumindretning

Ovn og grill integreret i stenbordpladen

4. En lille udendørs grillbar med en pergola af træ

En grillplads som et ekstra siddeområde i en café –en god idé, som folk vil elske.

En moderne stil på grillpladsen. Foto: hl posey builders

Moderne stil i grillområdet

6. En vellykket kombination af moderne udstyr og rustik landlig stil

Stenborde og fletstole – sådan ser en provencalsk landsby ud!? Elektronisk styret stålgrill på en brostenbase – ser trendy og stilfuldt ud. Et sådant opholdsområde er muligt på ethvert sted, selv på det mindste.

En pejs midt i et grillområde. Foto: houzz

En pejs i midten af grillen

8. Et siddeområde til en stor picnic for firmaet

Udendørs område på en grøn græsplæne til hyppige besøg af et stort antal gæster. Integreret stenbund med en moderne stålgrillovn, trådpergola, træmøbler og poleret stenbelægning – en kombination af raffineret luksus og rustik enkelhed.

Træmøbler i grillområdet. Foto: barkman concrete, houzz

Træmøbler på en stenterrasse

10. En grillstation midt på bymuren

Den moderne stålovn og det rustikke murværk supplerer perfekt karakteren af bygningen i den gård, hvor den ligger. Ideel til et byhotel eller en restaurant.

En grillstation i en bymur. Foto: pinterest

En grillstation midt på byens mure

I den seneste tid er det blevet moderne at indrette en grillplads på din grund eller på byens gader. Måske kan du lide de muligheder, der er præsenteret her, og tænker du på, om nogen af jer har lyst til at prøve det til jeres egen grill derhjemme, jeres egen restaurant eller jeres egen have.

Bedøm denne artikel
( Ingen vurderinger endnu )
Alfred Møller

Hej, jeg er Alfred Møller, og det glæder mig at kunne dele min passion for hjemmeforbedring og byggeri med jer. Som forfatter på denne hjemmeside drives jeg af min kærlighed til alt, der vedrører huse, og min ønsker om at hjælpe andre med at forbedre deres boliger. Mere detaljeret

Anbefalinger og rådgivning på alle livsområder
Comments: 1
  1. Olsen Christiansen

    Hvordan kan jeg skabe et fantastisk grillområde til min have? Kan du dele nogle kreative og inspirerende ideer? Jeg vil gerne have et design, der skiller sig ud og samtidig er funktionelt. Tak!

    Svar
Tilføj kommentarer